הגר"מ מזוז מספר על התהילים שהצילו את הכבד וממס ההכנסה

    יה מעשה ביהודי אחד בבני ברק שהיתה לו חנות רהיטים, ופתאום מס הכנסה התלבש עליו וחייב אותו לשלם 275 אלף - אני לא זוכר אם דולר או שקל ובא אלי בוכה: תעשה לי פדיון נפש, אמרתי לו: תעשה הלילה תיקון כרת וכל הלילה תקרא תהלים
    אבי יעקב No Comments on הגר"מ מזוז מספר על התהילים שהצילו את הכבד וממס ההכנסה

    מעשה בתהילים: "באותו היום לקראת שבת אמרו הרופאים בצרפת: למה הבאתם לנו אדם גוסס? הרי יותר טוב שימות בארץ הקודש, אמרו להם: בכל זאת עכשיו כבר הבאנו אותו, תעשו לו השתלת כבד ופתאום שמעו שהכבד הישן קם משנתו והתחיל לעבוד"

    יה מעשה ביהודי אחד בבני ברק שהיתה לו חנות רהיטים, ופתאום מס הכנסה התלבש עליו וחייב אותו לשלם 275 אלף - אני לא זוכר אם דולר או שקל ובא אלי בוכה: תעשה לי פדיון נפש, אמרתי לו: תעשה הלילה תיקון כרת וכל הלילה תקרא תהלים
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "כח של התהלים הוא חזק מאד, וראינו נסים ונפלאות רבות מאד על ידי אמירת התהלים, ודע לך שבתהלים אפשר אפילו להחיות מתים" כך הגאון רבי מאיר מאזוז בשיעורו השבועי.

    "היה לנו בחור בישיבה בשנת תש"ן שהיתה לו צהבת, עד שלא נשאר מהכבד שלו מאומה אלא רק 2 אחוזים, וע"פ הכללים הקבועים צריך שיישאר לפחות רבע מהכבד. לקחו אותו לצרפת, וקראו בישיבה תהלים לרפואת הילד הזה "דניאל משיח בן רחל". ואני ישבתי בליל ששי וקראתי תהלים, וחיפשתי איזו מלה להיתלות ולהאחז בה, ומצאתי "ישלח דברו וירפאם וימלט משחיתותם", "דברו" ר"ת דניאל בן רחל ובן ציון, כלומר ישלח דבר"ו לפריז, איפה כתוב לפריז? "וירפאם" – וא"ו מתחלפת בזי"ן ומ"ם מתחלפת בלמ"ד (כי הם אותיות קרובות) וא"כ "וירפאם" זה אותיות "לפאריז", ויוצא "ישלח דבר"ו לפאריז". "וימלט" זה גימטריא "דניאל" בדיוק. "משחיתותם" – משחי זה אותיות משיח (שזו המשפחה שלו) ונשאר "תותם", מה זה תותם? פחדתי פחד מות כי זה אותיות "תמות", מה נעשה? הלכתי לישון. קמתי בבוקר פתחתי את העינים, ועלה בלבי ש"תותם" זה ראשי תיבות "תשובה וצדקה תצלנה ממות", וזה הפירוש האמיתי.

    %2 כבד חזר לפעול בזכות התהלים. באותו היום לקראת שבת אמרו הרופאים בצרפת: למה הבאתם לנו אדם גוסס? הרי יותר טוב שימות בארץ הקודש, אמרו להם: בכל זאת עכשיו כבר הבאנו אותו, תעשו לו השתלת כבד הם יודעים לעשות השתלת כבד, לא כמו בארץ שלא ידעו בכלל, ועכשיו אולי יודעים. הם באו להשתיל לו כבד, ופתאום שמעו שהכבד הישן קם משנתו והתחיל לעבוד".

    והרב ממשיך: "והתפלאו: מה באמת?! בוא נחכה יום יומיים שלשה ארבעה ונבדוק מה יהיה. ועם הבחור הזה טס עוד בחור מהישיבה שמו יוסף בוכריץ ושני רופאים מ"בלינסון" אחד יהודי ואחד ערבי. והרופא הערבי ראה את הנס הזה ואמר לבחור: תגידו לבחורים שלכם בישיבת כסא רחמים שילמדו תהלים "פורטה", כדי שיתרפא לגמרי. ובסוף לא עשו לו השתלה! ביום שלישי התקשר אלי הבחור, והיה ֹ נשמע כאילו נמצא מתחת לאדמה, קולו כאוב, ואומר לי פסוק: "אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים ובדרך חטאים לא עמד"… ואחר זמן הרב עובדיה ע"ה היה באיזה כנס, וסיפרתי שם את הסיפור הזה, אמר לי הרב: מה? לא עשו לו השתלה?! ואח"כ הוא כתב ספר וקרא לו שו"ת "כרם חמד", חמ"ד ראשי תיבות חכם דניאל משיח".

    תהלים ממוסס את "מס הכנסה"
    ואם זה לא מספיק קבלו עוד סיפור: היה מעשה ביהודי אחד בבני ברק שהיתה לו חנות רהיטים, ופתאום מס הכנסה התלבש עליו וחייב אותו לשלם 275 אלף – אני לא זוכר אם דולר או שקל ובא אלי בוכה: תעשה לי פדיון נפש, אמרתי לו: תעשה הלילה תיקון כרת וכל הלילה תקרא תהלים. עשה ככה. למחרת עמד בבית המשפט על דוכן הנתבע, ופתאום התעלף בגלל העייפות שלו שלא ישן כל הלילה, השופט ראה אותו מתעלף חשב מסכן הבן אדם הזה, ואמר לו: לך הביתה. אח"כ בא עוד כמה פעמים ובסופו של דבר שילם רק 5000 ש"ח" לא תאמינו כי יסופר. וזה בזכות התהלים.



    0 תגובות